maanantai 17. syyskuuta 2012

Utelias mainonnan uhri

Minä olen utelias. Joten Klikkailin auki kampanjan MUSCH BARF® tuotteista. Vinkkaajana toimi lähifaunattaren täti Minna eli kotosasti Elevi.

Meillähän on siis 14 koiraa. Ei kun 15 nykyään, eilen syntyi laumamme uusin tulokas Rauha.



Koiralauma syö neljää-viittä eri nappulamerkkiä ja välillä tuntuu että olisiko jotain kaikille sopivaa vaihtoehtoa. Tän postauksen myötä pääsen ainakin osalle testailemaan maistuvuutta.

Kaikki joita kiinnostaa bloggaamalla ansaita 5 ateriaa kliksutelkaas ittenne tänne:
https://www.facebook.com/muschfi/app_261940660573872

Mainosihmisenä voisin kehua kampanjaa. Hyvin näppärä tapa levittää tietoa oikeaan kohderyhmään, antaa positiivinen vaikutelma ja suunnata mainoskamppanjan kulut suoraan kuluttajille eikä mainostoimiston taskuun.
No onneksi en ole minkään mainostoimiston palkkalistoilla tällä hetkellä. :P

MUSCH BARF ruokavalion lautasmalli koirille

1 kommentti:

  1. Teidät on haastettu, kysymykset löytyy blogistani: http://missnorthstar.blogspot.fi/2012/09/haastetta.html

    VastaaPoista