tiistai 4. syyskuuta 2018

Takaisin hiipien

Hellou.

Olen takaisin, melko suurella todennäköisyydellä.
Olin pari vuotta melkein kokonaan harrastamatta.
Mehmetin kanssa toki kisattiin tokoa, ei juuri treenattu. Ja otettiin uudeksi teemaksi :tokoihmisparka rallytokoilee. Mehemt on nyt kahlannut kanssani voittajaluokan läpi ja mestariluokka olis seuraava. Nyt pitäis jo oikeasti jotain opetella, joten ollaan oltu koko kesä luovalla tauolla.
Kesät menee paimentaen. Nita 12 ja puoli vuotta tekee hommaa edelleen ja ihan pikkuisen on ajatus kutitellut että korkattais ne kisat ennenkuin se viskaa lusikan nurkkaan.

Ai miksi en treenannut juuri mitään? No vitutti.
Treenaaminen oli paskaa. Ihmiset joiden kanssa treenasin loi päähäni painene menestyä.
Minä en ole menestyjä. Mä olen laiska ihminen joka mieluiten puuhastelee tavoitteellisesti mutta ei laita kaikkea elämässään koiraharrasteissa menestymiseen panostamiseen. Joten homma oli simppeli. Irtisanouduin kaikesta vastuusta, kaikesta kouluttamisesta ja jokaisesta ryhmäpaikasta.
vain paimennus on ollut ja pysynyt.

Katotaan onko ilo tekemiseen palannut ja saanko harrastettua "Ilon kautta".
jos en, niin en treenaa.

Menesty ite jos kiusaa se että mä en aio.
-Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti